środa, 16 lutego 2011

Ferie

Tak jakoś wyszło że edytuje bloga bardzo rzadko - ale od teraz stawiam sobie poprzeczkę ;) conajmniej 1 post w miesiącu - szczególnie że jak tu wszedłem nagle zobaczyłem że 3 osoby mnie obserwują a to stawia mi jakąś poprzeczkę (taa xD)

a więc - zaczynając od początku - co się zmieniło ?

właściwie to nic :) dalej tworzę biżuterię , zacząłem się wystawiać na allegro (brak obrotu chyba wszyscy boją sie kupować bo nie mam komentarzy a konto ma oznaczenie "junior" do 23 marca)

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=21119362

mogę się jeszcze pochwalić że na wośpie sprzedałem sporo swoich prac - około 150 zł odemnie poszło na WOŚP - co dało mi motywacje żeby normalnie się wystawić :)

kółko nie wypaliło - to znaczy wypaliło ale bezemnie - stało się to takim kółkiem wzajemnego wsparcia - ładne - taaak a moje - też ładne i tak dalej ... uznałem że to nie dla mnie :)

no a teraz prace które wykonałem ;) -

3 ze starszych - z nich 2 zainspirowane starymi kolczykami które kiedyś wykonałem









No i prace najnowsze :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz