sobota, 20 lutego 2010

Biiżuteria ^^ Początek

mogę się rozpisywać - jak to się wszystko zaczęło ,,, ale pewnie zbyt wiele osób by tego nie przeczytało :) mogę napisać tak - moja droga była bardzo kręta gdyż zaczęło się od plecenia bransoletek - dopiero potem przerzuciłem się na druciki ;)

więc tak - wchodzę do "bloga" z jakimś dorobkiem - który przedstawiam wam poniżej (od najstarszych prac do najnowszych :) potem na bieżąco postaram się dodawać z wizją + opisem + uczuciami towarzyszącymi (tutaj żałuję że wcześniej na blog się nie zdecydowałem już może bym miał paru oglądających ^^




no i tak to co tu na górze widzimy to jeden z pierwszych wyprodukowanych przezemnie składaczka proste ale jak cieszyło ^^



Naszyjnik ;) dość pracochłonny po pewnym czasie sprzedany za 20 zł jednej z koleżanek ze szkoły ^^



już przeleciałem na koniec twórczości związanej ze składaczkami ;) (w między czasie było sporo innych których nie uwieczniłem ^^ nawet jakiś fajniejszy komplecik z drewna zrobiłem xD no nic ^^ składaczki koniec ) i teraz mogę się pochwalić początkami wire wrappingu ^^





czy to można nazwać pełną wire wrappką ?? xD może i nie :) ale dopiero mnie cieszyło że potrafie coś zrobić ;) potem zacząłem majstrować przy wyginaniu ;)






no i jak widać trochę to u mnie poszło do przodu ;) - żeby była jasność to nic w porównaniu do tego co tworzę teraz :) mam jeszcze pare prac które dodam ze świeższą trochę historią :) więc myślę że je dodam w najbliższym czasie :)

Hej ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz